RODO

OGÓLNA KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, iż:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest

SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA „DOMHUT” z siedzibą w Warszawie (01-892) przy ul. Romaszewskiego (dawniej Duracza) 6 lok. B6, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000031897, nr REGON 010474724,  nr  NIP 525-00-12-857,   a w jej imieniu przez Zarząd.

We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem może Pani/Pan kontaktować się poprzez e-mail: info@domhut.com.pl lub pisemnie pod adresem siedziby Administratora.

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:

  1. prowadzanych przez Administratora rekrutacji, jeżeli będzie Pani/Pan brać w nich udział – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  1. w celu realizacji zapisów umowy, której stroną jest Spółdzielnia – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
  1. obsługi będących i niebędących członkami Spółdzielni osób posiadających prawo do nieruchomości w zasobach Spółdzielni – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
  1. wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, w szczególności:
  • ustawy z dnia 16 września 1982 r. Prawo spółdzielcze,
  • ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o spółdzielniach mieszkaniowych,
  • ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali,
  • ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego,
  • ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami,
  • Kodeksu postępowania cywilnego,
  • Ordynacji podatkowej,
  • Statutu Spółdzielni

– na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

  1. w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów lub dochodzenia ewentualnych roszczeń – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
  2. ochrony mienia i osób poprzez prowadzenie monitoringu wizyjnego – na podstawie

art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy i współpracownicy Administratora w zakresie swoich obowiązków służbowych na podstawie upoważnienia oraz podmioty współpracujące, które wspierają Administratora przy realizacji ww. celów.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu realizacji celów bądź wycofania przez Panią/Pana zgody. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane przez okres wskazany w przepisach prawa.

Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji;

Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych.

Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;

Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, jednak w niektórych przypadkach może być konieczne, aby Administrator mógł zrealizować cel. W przypadku niewyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowy, Administrator może odmówić Pani/Panu obsługi.

Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania tzn. żadne decyzje wywołujące wobec osoby skutki prawne lub w podobny sposób na nią istotnie wpływające nie będą oparte wyłącznie na automatycznym przetwarzaniu danych osobowych i nie wiążą się z taką automatycznie podejmowaną decyzją.